۶ پاسخ

چرت و پرت میگن من خودم ۸ ماهه بدنیا اومدم ۷ ماهه میمونه بعد ۸ ماهه نمونه قدیم بچه ها یچی میشدن همه فک میکردن بخاطر اینکه ۸ ماهشه نمونده
الان دیگ حتی بچه نارسم باشه چندروز میره دستگاه درست میشه

این حرف الکیه

قدیما خو بیشتر اتفاق میفتاد بچه نارس بوده ریه کامل نبوده الان دیگه دوتا آمپول میزنن بچه رریه کامل میشه اگ وزن اوکی باشه اصلا لازم نیس دستگاه،بره استرس این چیزا نده بسلامتی همه نی نی همون بغل کنیم

نه عزیزم اگه آمپول بتامتازون زده باشی بچه میمونه

کی گفته خدا بخاد میمونه ما تو فامیل خیلی ۸ ماهه داریم همه هم ماشالا سلامتن

هرچی هفته بالاتر تکامل بیشتر
شما که در عصر جدید هستید چرااین عکرو میکنید

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان abolfazl مامان abolfazl ۴ ماهگی