خانما میگن بچه هشت ماهه نمیمونه درسته 😓🥲

۱۸ پاسخ

اصلا درست نیست بچه ۶ ماهه دیدم مونده

خواست خدا باشه میمونه

ن والا اون برا زمان قدیم بود

چرا به این چیزایی چرت و پرت فکرمیکنین بخودتون استرس میدین عزیزم از اکثرا دیگه از ۶ماه به بعد میمونه هرچقدر هم هفته بالاتر باشه بهتر

سلام من یک هشت ماهه هستم😂و الان ۲۱ سالمه

نه بابا بچه یکی از اطرافیانم 800گرم بود دنیا اومد توی 6ماه رشدش متوقف شده بود 1ماه خورده ای تو دستگاه بود الان صحیح و سالمه 2سالشه

نه عزیزم ، بچه برادرم موند مشکلی نداره

بچه خواهرشوهرم ۷ماهه دنیا اومد ۸۰۰ گرم بود کلا الان مگه حریف زبون دخترش میشی همون بچه الان ۶سالشه😂

ن بچه دختر خالم موند ماشالله سالم سلامت

دکتر من می‌گفت هرچی بچه بیشتر تو شکم مادر بمونه رسیده تر میشه عقل سالم میگه بچه ۸ ماهه کامل تر از ۷ ماهه هست

این خرافاته عزیزم چه ربطی داره اخه همش میگن ۷ماهه میمونه ۸ماه نمیمونه من خودم بیمارستان کار کردم نصف بچه ها ۸ماهه دنیا میومدن همشونم صحیح و سالم

دختر اول من هشت ماهه دنیا اومد خداروشکر الان هجده ماهشه
کی میگ این مزخرفاتو توجه نکن استرس الکی بگیری

کی همچین حرفی زده عزیزم بچه ریه هاش تقریبا تکمیل و اگر هم زود ب دنیا بیاد می‌ره دستگاه و صحیح سالم میمونه

منم همش تو این فکرم ولی این فکر قدیمی هاست الان همه چی برروز شدهه

اشتباه میگن میمونه ولی امکان داره بره دستگاه حالا یا بخاطر وزنش یا بخاطر مشکل تنفسی

همسرم 8ماهه دنیا اومدن

نه کی میگه برادرزاده من۸ماهس یه دخترقرتی وخوشگل

نه عزیزم درست نیست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری