۶ پاسخ

عزیزم واسه چی استرس داری ؟ مسکونی ها رو نمیزنه اگر هم خدای نکرده طوری بشه همه مون با هم می‌میریم ،قسمت مون هر چی باشه اون میشه
شما با استرس و اضطراب زیاد باعث نابودی خودت میشی

واای منم دقیقا هم هفته شما هستم کلا استرس دارم زود زایمان کنم . یکسره میگم خدایا بچمو نگه دار خدایا من موقع خودم زایمان کنم و زودتر نشه . استرس کشته منو

اصلا بهش فکر نکنید
خدای مهربونی که تا الان مواظب هر دو شما بوده از این به بعدش هم هست .
اگر زودتر هم ب دنیا بیاد با علم و دستگاه های الان میمونه خاطرتون جمع

عزیزم توی جنگ هشت ساله انقد مادر با این صدا ها ترسید و سر وقت زایمان کرد
بالاخره بدن ماهم برا به چیزایی اماده شده
ولی اره نگران نباش سی هفته هفت ماه کامله بچه هفت ماهه میمونه

دقیقاً یه نفر چند دقیقه پیش اینجا بهم گفت بچش ۳۱ هفته و ۶ روز بدون آمپول ریه مونده. ۸ روز تو دستگاه بوده الآنم ۳ سالشه

گر نگهدار من انست ک من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤️

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری