۶ پاسخ

من میمیریم زنده میشم متاسفانه بر اثر استرس بدنم همه اش اگزما زده

من عادت کردم دیگه سعی میکنم نترسم چون واقعا حالم بد میشه

صدای بلند نمیشنوم من تلویزیون و روشن میکنم خیلی کم میاد

بچه جاش امنه عزیزم. اما شما مرتب در اون لحظات که دلت می‌لرزه، ذکر یا حافظ لا تنسی رو تکرار کن.
نفس عمیق بکش، سه ثانیه نگه‌دار و آروم ۵ ثانیه بده بیرون.
پاهات رو محکم به زمین فشار بده. خداوند با ما است.

هممون همینیم منم امروز خواب بودم یکی زدن یهو پاشدم سردرد و قلب درد گرفنم

منم همینم،الان تلوزیون صداشو بلند کردنی نمیشنوم راحتم نسبتا

سوال های مرتبط