انشاالله در زمان مناسب خودش به دنبا بیاد ؛ اگر خداوند خواسته باشه در دنیا باشه هر زمانی بالاخره ممکنه زنده بمونه ؛ توکل تون به خداوند باشه و فکر های منفی نه بکنید و نه اون را به دیگران منتقل کنید ؛ الان در صبح یک روز جدید قرار داریم ؛ سعی کنید فکر های مثبت بکنید . به امید یک زایمان راحت و عالی برای شما .
سوال منم هست پس چندین ساله میگن فلان بچه هفت ماهه بدنیا اومده ینی بیشتر از 30 هفته بوده؟ ما تو فامیلمون چن نفر و گفتن 7 ماهه بدنیا اومده طرف الان 30 سالشع
اره علم پزشکی کلی پیشرفت کرده هفت ماه که کامل بشه بچه میمونه حتی بعضیا ۲۸هفتم زایمان کردن مونده
مامانی مهربون نگران این چیزا نباش
اون کوچلو یه خدایی داره که خیلی بزرگ و مهربونه
به چیزای خوب فکر کن
همینطوری که این مدت با سلامت گذشت از این به بعدشم میگذره
عزیزم این یه نمونش ک یه ساعت پیش پیام داد دو روز پیش زایمان کرده هفته ۲۴علم پزشکی اینقدر قوی ک شک نکن بهش و اینکه تا خدا نخواد چیزی نمیشع
اره میمونه
اره من خودم ۳۰هفته دنیا اومدم مامانم کیسه ابش پاره شد🫠
چه فکرایه منفی و بدی میکنی اول صبح
از لحاظ علم پزشکی که نمیمونه ولی خب معجزه ی خدا اگه شامل بشه
زبونت لال نمیدونم🤣
😕💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.