بچه ۳۰هفته به دنیا بیاد میمونه🥺🥲حالم خوب نیس

۱۲ پاسخ

چرا از صب همه سوالا اینه . اره عزیز میمونه .‌
ولی ایشالا ک ۳۸ ب بعد بدنیا میاد

نفس عمیق بکش خونسردیتو حفظ کن گلم جای بچت تو شکمت امنه ان شاالله تا چند روز دیگه همه جا امنیت برقرار میشه بعدش به موقعش بچتو بدنیا میاری به چیزای خوب فکر کن

پسرمن چهارسال پیش ۳۰ هفته بدنیا اومد الان سالمه خداروشکر ولی خیلی اذیت شدم ۵۲ روز توبیمارستان بودیم

بد ب دلت راه نده -سعی کن درگیر اخبار و اینا نشی

دکتر گفته یا خودتون میگید

اره میمونه نگران نباش اما اگه از درد میلرزی حتما برو بیمارستان

اخبار دنبال نکن

مال استرسه نگران نباش ، بچه هم میمونه نترس

ایشاله که چیزی نمیشه اما نگران نباش میمونه

چرا باید ۳۰ هفته به دنیا بیاد؟

چرا حالت بده؟

چته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان zahra مامان zahra ۱۰ ماهگی