۶ پاسخ

چرا عجله داری زود بیاد خب هرچی رشدش تو شکم کامل تر باشه بهتره برای بچه . واعجبا

ن بابا نترس، ایشالله سر وقتش زایمان میکنی.

من ۳۶هفته ب دنیا اومد ۸روز بیمارستان بود

بچه تا بچه فرق میکنه من یکی از دوستام ۳۶هفته بدنیا اومد الان ۳روزه تو دستگاه ولی یه خانم تو بیمارستان می‌گفت بچم ۳۴هفته بدنیا اومد ولی دستگاه نرفت

نه دیگه دستگاه نمیره

فک نکنم دستگاه بره

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهشتم بارداری