۴ پاسخ

بستگی داره نوزاد هست ۴۰ هفته دستگاه نوزاد هست ۳۵ هفته دستگاه نرفته

بستگی به شرایط نوزاد داره اگه بتونه تنفس کنه نه دستگاه نمیخاد

من الان بیمارستانم فردا میشم ۳۵ هفته گفت تا ۳۶ فقط استراحت کندبعد پیاده رویاتو شروع کن
البته کلا لکه بینی دارم و دیروز خونریزی اقتاده بودم

اگه بارداری بی خطر داشتی از الان شروع کن بچه اول من 40هفته به دنیا اومد دستگاه رفت

سوال های مرتبط

مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد