۱۷ پاسخ

دختر من ۳۲۰۰بود ریز بود
الانم ریزه

دکترت گفته کمه؟

من 3 روز پیش دکتر بودم، سونو کرد گفت بچت ماشاالله سرحاله، 2 کیلو و 600 بود😍😍
گفت نه به سزارین فکر کن نه به طبیعی، بذار تا اونجا که میتونه وزن بگیره که هر روز اونجا بودنش برای جفتتون بهتره

فک کنم تا بچت دنیا بیاد ۳ بشه اونجور ک ۳۴ هفته ۲/۴۰۰ بودی

بچه من ۲۷۰۰بود اره خیلی ریزه

نمیدونم منم استرس همین و دارم

نه بابا،پسرمن ۲۹۵۰بود

ن خیلی بعدم مهم نیس من ۳۷هفته دنیا اومد ۲۹۰۰بود ولی هیچی کم نکرد بعدش اولش ی کم ریز بود ولی ی ماهگی ۴۱۰۰شد ماشاا..

نه اونقدرام ریز‌نیست خوبه

بچم دو کیلو و 50 بدنیا امد

بچه من 2800 اومد خوبه من ریز دوس دارم

من هردوتا بچه ام زیر ۳کیلو،بودن خیلیم معمولی و نرمال بودن

نینیتون وزنش چقده ؟

نه زیاد معمولیه اونقد ریز نیس ک هول شی برا نگه داریش

تقریبا .پسرآبجیم دنیااومد ۲۹۰۰ بود بنظر من خیلی کوچولو بودتا یه ماه لباس سایز صفر تنش می‌کرد

نه عزیزم خوبه دوست من بچه ش ۲۱۰۰ بود الان ۹ ماهشه ماشالله خیلیم درشته

احتمالا

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی