دختر من ۳۲۰۰بود ریز بود
الانم ریزه
دکترت گفته کمه؟
من 3 روز پیش دکتر بودم، سونو کرد گفت بچت ماشاالله سرحاله، 2 کیلو و 600 بود😍😍
گفت نه به سزارین فکر کن نه به طبیعی، بذار تا اونجا که میتونه وزن بگیره که هر روز اونجا بودنش برای جفتتون بهتره
فک کنم تا بچت دنیا بیاد ۳ بشه اونجور ک ۳۴ هفته ۲/۴۰۰ بودی
بچه من ۲۷۰۰بود اره خیلی ریزه
نمیدونم منم استرس همین و دارم
نه بابا،پسرمن ۲۹۵۰بود
ن خیلی بعدم مهم نیس من ۳۷هفته دنیا اومد ۲۹۰۰بود ولی هیچی کم نکرد بعدش اولش ی کم ریز بود ولی ی ماهگی ۴۱۰۰شد ماشاا..
نه اونقدرام ریزنیست خوبه
بچم دو کیلو و 50 بدنیا امد
بچه من 2800 اومد خوبه من ریز دوس دارم
من هردوتا بچه ام زیر ۳کیلو،بودن خیلیم معمولی و نرمال بودن
نینیتون وزنش چقده ؟
نه زیاد معمولیه اونقد ریز نیس ک هول شی برا نگه داریش
تقریبا .پسرآبجیم دنیااومد ۲۹۰۰ بود بنظر من خیلی کوچولو بودتا یه ماه لباس سایز صفر تنش میکرد
نه عزیزم خوبه دوست من بچه ش ۲۱۰۰ بود الان ۹ ماهشه ماشالله خیلیم درشته
احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.