سلام خانوما کی برم سیسمونی بخرم؟

۷ پاسخ

من بیست و سه چهار هفته چیدم تموم شد

من 25هفته شروع کردم یواش یواش ـ
هنوز تشک تخت و روتختی نخریدم تا بعد عید باز بشه همه جا

وای برو بگیر من همش و ماه ۵گرفتم بجز چندتا تیکه دم دستی
دوروز پیش رفتم گرفتم پدرم دراومد مردم از خستگی

وای منم هنوز هیچی نخریدم 😢

من ماه ۵ ۶گرفتم، برو بگیر بعدش خیلی بازار رفتن سخت میشه آدم سنگین میشه

دیگه فکر کنم وقتشه گلم برو تا سنگین نشدی🙃

دیر کردیییی

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی