۸ پاسخ

من دوهفته‌س استخون دنبالچه‌م و کمرم وقتی صاف میخوابم درد میگیره، چرا اینطوری شدم نمیدونم ، حالت عادی مشکل ندارم

منم دقیقا همینم یعنی از کمر درد میمیرم😣

از بدخابیدن
زیادی رو پای ایستادن

منم مثله شماام

منم اینجورم سرپا ک میشم دردش بیشتره. میترسم من

وای من

از بارداریه
منم اونجورم

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری