مامانا از این پماد استفاده کردید راضی هستید

تصویر
۹ پاسخ

عالیه

اره خیلی خوبه

فیروز نه
داروخانه ای

عالیه من برای صورت خودمم استفاده میکنم 🤣

من از اول استفاده کردم خیلی خوبه

عالیه

اره من میزنم یه مدل دیگه هم داره کالاندولا هم داره اونم خوبه

آره من از اول برا بچه م استفاده کردم راضیم

برا سوختگی میخای؟!

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی