۳ پاسخ

اصلا اصلا خوب نیست. برای من کلا اشتباه گفت. خیلی خیلی بی دقت بودن. اونجا اصلا سونو و آزمایش نرو. همین چند روز پیش اونجا بودم.

ن اصلا

برا سونو رشد؟؟

سوال های مرتبط