۴ پاسخ

عزیزم .من پسرم از اول شکمش دیر به دیر کار می کرد.اما از موقع شیر خشک آپتامیل 1 رو به آپتامیل پرونترا یک تغییر دادم هر روز یا یک روز در میان کار می کنه

پسر منم پی پی نمیکرد فکرکردم برای شیرخشکه روش قطع کردم ولی بازم خوب نشد بردمش دکتر دارو داد خوب شد دوباره هم بهش شیرخشک میدم البته پسر من کولیک و رفلاکس داره

از کجا تهیه میکنی اخه تو شهر ما اپتامیل پیدا نمیشه🫤

بیشتر شیرخودتو میدی؟ یا شیرخشک

سوال های مرتبط