دختر من عاااااشقشههههه انگشتی برش میزنم خودش میخوره اینجوری میترسم بمونه گلوش
موزو له کنیم با چنگال و شیره انگور چقد ای خدا چرابرامن سخت میاد این
دستور نصف موز و ی لیوان شیر و شیره انگور و تخم مرغ و کمی روغن با همزن میزنیم ی لیوان و 2 3 قاشق آرد اضافه تا حدی که مایع ن سفت باشه ن شل اضافه میکنیم تو تابه نچسب ک داغه با ملاقه میریزیم در اخر وقتی حباب زد برمیگردونیم نوش جان😍
دستورشوبده
دستورشو بده لطفاً
خوب دراومدن آفرین نوش جان😍♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.