۹ پاسخ

واقعیتش من با سرنگ میدم ولی میگن لیوان نی دار خوبه بعد تعطیلات میخوام بخرم براش

من با لیوان میدم میخوره

من از شش ماهگی با لیوان دادمش قبلا خودش خیس میکرد الان میخوره دیگه نمیریزه

من با لیوان یادش دادم راحت میخوره

لیوان غذا خوری چیکو خوبه

من توی شیشه شیر میریزم خودش میخوره اینجوری خوب اب میخوره

با قطره چکون یا سرنگ دختر منم زیاد نمیخوره اینجوری بهش میدم میگم به به آب اونم تکرار میکنه میخوره

منم همین مشکل و داشتم براش لیوان گرفتم با اون‌یکم بهتر میخوره البته هنوز خوب یاد نگرفته

لیوان نی دار بگیر براش عالیه

سوال های مرتبط