گلم وقتی قرص میخوری دیگه باید راحت باشید هربار اون اتفاق بیفته که دیگه مشکلی نداره...
ولی به شرطی که هر شب سر زمان خاصی مصرف بشه
مثلا هر شب ساعت 10 ....
طی پنج تا ده روز بعد از اتمام قرص هم پریود میشی... خیالت راحت مگه اینکه قرصا رو فراموش کرده باشی...
قرص چی میخوری؟؟؟
رازیانه بخور
سلام گل گاو زبون دم کن بخور زعفرونم خوبه
منم قرص میخورم و بعد از یه هفته قطع کردن قرص شرو میشع پریودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.