هرینه آزمایش شربت قند چقده ؟؟؟ با تامین اجتماعی

۶ پاسخ

من هفته پیش دادم پونصد

من با تامین اجتماعی شد ۱۰۰تومن

سلام عزیزم اهل کجایی اهواز باشه بیمارستان سینا برکت ریگانه

من آزاد 600 شد

از طرف بهداشت بری میگن مجانیه ولی من پارسال گرفتم ۳۰۰ شد امسال نمیدونم

واسه من۵۰۰خرده بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری