سلام من دوروزه زایمان کردم باآمپول فشارالان ازبعداززایمان همش دل دردوکمردرددارم دکترهم هیچی بهم نداد لطفا راهنمایی کنید چکارکنم چه دارویی مصرف کنم
چطوری شد تو این هفته بدنیا اومد
شیر خشک میدی؟پری نان خیلی خوبه وزن دهیش برا نارس
من 37 دقیق اومد دنیا اومد رفت دستگاه داغونم براش🥲
33 هفته بچت ب دنیا اومد
چن وقت دستگاه بود؟
ای خداااا 😍😍ماشالا
تو دستگاه هم موند عزیزم ؟
اره عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.