من اد از داروخانه گرفتم بچمنمیخورد اوق میزد آد بهداشت رو ولی با عششقمیخوره😂 دکتر گفت مارک آ د زیاد مهم نیست همه یکین
پدیابست خیلی خوبه
پدیابست
واس من بهداشت داده به دکتر نشون دادم ک مارک خوب بنویس خودم بخرم گفت واس بهداشت عالیه همینو بده
پدیابست..اینای بهداشت میده رودوست ندارم
من از دکتر پرسیدم گفتش هیچ فرقی نمیکنه همش یکیه
پدیابست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.