چ مارک آد ای خیلی خوبه طبق تجربتون؟

۷ پاسخ

من اد از داروخانه گرفتم بچم‌نمیخورد اوق میزد آد بهداشت رو ولی با عششق‌میخوره😂 دکتر گفت مارک آ د زیاد مهم نیست همه یکین

پدیابست خیلی خوبه

پدیابست

واس من بهداشت داده به دکتر نشون دادم ک مارک خوب بنویس خودم بخرم گفت واس بهداشت عالیه همینو بده

پدیابست..اینای بهداشت میده رودوست ندارم

من از دکتر پرسیدم گفتش هیچ فرقی نمیکنه همش یکیه

پدیابست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی