بنطرمن جنگ و صدا ب اندازه کافی استرس و تروما داشته ازشیر گرفتن هم بهش اضافه نکن بزار درارامش خیال بگیر چون شیرخوردن یه جور ارامش برای بچه ها
اگه میترسه از این سرو صدا ها بنظرم بعدا بگیرید که اوضاع آرومتر بشه. دو تا استرس همزمان تجربه نکنه
به نظرم بگیر تموم بشه
مامان حسین شاه چرا تاپیکاتو پاک میکنی دیوونه شدم هزار تا نوت میاد همه پاک شدن اینجا که کسی کسیو نمیشناسه شما پاک میکنی
بنظر من اگه خودت ارومی و استرس نداری بده بخورهاگه خودت استرس داری مسلما داخل شیرت ترشح میشه و خوب نیس براش
بنظرم بگیر راحت میشه هم خودت هم بچه من ک تقریباً 1 ماهی میشه گرفتمش راحت شدیم تازه اون موقع اوایل جنگ بود خیلی بیشتر از الان سر صدا میومد
نه الان که ممکنه بترسه و حس ترس و استرس توی خونه هست اصلا اینکارو نکنچونتنها ارامشش همینه
الان به اندازه کافی استرس و نگرانی داره به نظر من شرایط مناسب از شیر گرفتن نیست نه برای خودت نه برای پسرت،منم قبل از جنگ داشتم میگرفتم بعدش انقدر هر دوتامون عصبی شدیم که دوباره بهش شیر دادم
تا هوا خوبع ازشیر بگیرش منم میخام بگیرم کجای کرمانو زدن؟ خبرشو خوندم ولی ننوشته بود کجا
اگه شیرخشکیه بده بخوره
ببین خودت چطور راحتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.