امگا ۳
زینک بده بخوره ببین تاثیری داره یا ن .دخترمنم میانوعده میوه میخوره فقط ن چیز دیگ
عزیزم دیگ اون ژنشه حتما دخترمنم لاغره ۸ سالشه دیگ هرچی بخوره هم همونه بیشتربخوره هم استفراغ میگیره 😂
پسر منم همینه ۱۰ سالشه هیچی نمیخوره لاغر هرچیم مولتی ویتامین و … تاثیر نداره
واییی خدا یعنی اون سن هم دردسر داریم 😭
دختر منم ۱۰ سالشه ۲۴ کیلوعه هر چی میدم نمیخوره میخوره هم چاق نمیشه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.