۶ پاسخ

امگا ۳

زینک بده بخوره ببین تاثیری داره یا ن .دخترمنم میانوعده میوه میخوره فقط ن چیز دیگ

عزیزم دیگ اون ژنشه حتما دخترمنم لاغره ۸ سالشه دیگ هرچی بخوره هم همونه بیشتربخوره هم استفراغ میگیره 😂

پسر منم همینه ۱۰ سالشه هیچی نمیخوره لاغر هرچیم مولتی ویتامین و … تاثیر نداره

واییی خدا یعنی اون سن هم دردسر داریم 😭

دختر منم ۱۰ سالشه ۲۴ کیلوعه هر چی میدم نمیخوره میخوره هم چاق نمیشه😅

سوال های مرتبط