توم وقتی دیدی ناراحته یا حالش خوب نیست اینجوری باش
مردا همیشه بیشتر از زنشون حواسشون به خواهرشون هست
ب من که ثابت شده
حق داری عزیزم ولی تقصیر خودته اگه من بودم تیکه پارش میکردم😬
این چه جور دوست داشتنیه
مال ماهم همینه غصه نخور..همش جوش میزنم
عجب ….اومدم فحشش بدممممم
چرا همون موقع ک دیدی کاری نمیکنه نکشتیش؟
چقد بیشوره
توام به خواهرش میگفتی این همه اخ و اوخ به خاطر یه سردرده؟
حق داری🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.