رفلاکس
شیر خشک
دلدرد

تصویر
۸ پاسخ

توم وقتی دیدی ناراحته یا حالش خوب نیست اینجوری باش

مردا همیشه بیشتر از زنشون حواسشون به خواهرشون هست
ب من که ثابت شده

حق داری عزیزم ولی تقصیر خودته اگه من بودم تیکه پارش میکردم😬

این چه جور دوست داشتنیه

مال ماهم همینه غصه نخور..همش جوش میزنم

عجب ….اومدم فحشش بدممممم
چرا همون موقع ک دیدی کاری نمیکنه نکشتیش؟
چقد بیشوره

توام به خواهرش میگفتی این همه اخ و اوخ به خاطر یه سردرده؟

حق داری🥲

سوال های مرتبط