۴ پاسخ

عزیزم بهداشت راهنماییت میکنه

ماهی یکبار تا ۶ماهگی باید ببرید چکاب

پیش دکتر قبل هر واکسن باید ببری
معمولا بدو تولد
یکماهگی
دوماهگی
۴ماهگی
۶ماهگی
بهداشت هم سه‌روزگی می‌بری واس چکاب و غربالگری
۱۵روزگی،۴۰روزگی،دوماهگی،۴ماهگی،۶ماهگی.

خود دکترت نگفت کی بیاریش؟ خودشون میگن معمولا من بردم گفت یک ماهگی بیار

سوال های مرتبط