نی نی بچه پوشک ممنونن بخونید

تصویر
۲ پاسخ

باید حداقل دو سال فاصله باشه بعد عملت چون نوک بینی یکم میوفته و بینی ورم میکنه و فشار بهش میاد.

من دوستم رفته بود دکتر گفت بهش تا دوسال نباید بیلری اونم مشهد عمل کرد حیف قار شدم باهاش وگرنه میپرسیدم برات

سوال های مرتبط