۱۵ پاسخ

من تا ۲ سال میدم

من ۱ سال و ۲ ماهگی دخترمو هیچ شیری ندادم

بعضیا میگن ظلم کردی ولی بچم وزن نمیگرفت فقط شیر میخورد هیچی دیگه نمیخورد دیگ از شیر گرفتمش قشنگ همه غذاها رو میخوره اب میخوره حتی وقتی شیر میخورد ابم نمیخورد بدش میومد الانم وزنش خوب شده

تادوسالگی میدم

من‌تا ۲سالگی میدم

درخواست دوستی میدین؟

هر وقت خودش نخواست

شیر خشک رو‌متخصص میگه از ۱۸ ماهگی بگیر الانم جنگه ازاد میدن دخترم وابسته ی دوتا قوطب گرفتم اما رفتم شیر گاو‌گرفتم جوشوندم با اب قاطی کردم اونو بدم تا خودش بی میل بشع پسرم ۱۹ماهگی خودش نخورد یه هفته یه کوچولو عصبی بود ففط

دوسالگی

۲سال به‌بعد

من پسرم از 13ماهگی کلا یهوعده میخوره واسه همینتا دوسالگی میدم حالا شاید یکی دوماه زودتر گرفتم میخاستم 18ماهگی بگیرم همه دعوام کردن گفتن شیر خشکه تورو اذیت نمیکنه که بذار بچه بخوره شیرم که کم مبخوره بده بهش

می‌دونی آدم می‌ترسه من حالا گفتم شیر شبو بگیرم از کی البته میگیرم نمیشه میوفته تو پروسه دندون ی شب گفتم بزار تایم اول رو حذف کنم آنقدر گریه کردااا

من چند روز دیگه بعد از واکسن ۱۸ماهگی

من الان دو هفتس فقط شیر پاستوریزه یا شیر لبنیات و میدم چون به نظرم شیر خشک خاصیتی نداره انچنانی

منم تا دوسالگی میدم ولی الان اینجوری شده که شصت تا شیر گاو میریزم تو شیشه یه پیوونه شیرخشک،
از وقتی این شکلیش کردم،اشتهاش بهتر شده

من جفتشو میخوره از قبل ماه رمضون میخام بگیرم هنوز نگرفتم
میگم ی دکتر ببرم بعد

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری