آروم بچرخ همیشه
من ک هنوزم همینه عزیزم هر روز بدتر میشه بخاطر بازشدن لگن و شکمه دکترم گفت طبیعیه مخصوصا درد سیاتیک موقع بلندشدن
نه عزیزم اون درد برای کش اومدن رباط هست
منم بعضی وقتها برام پیش میاد
عزیزم نگران نباشید این دردا برای آماده سازی لگن و شکم برای بزرگ شدن رحم تا کوچولوتون راحت باشه نگران نباشید
منم خیلی اینجوری میشم🥲
نه نترس گاها برای منم شده
منم بعضی اوقات اینجوری میشم کلا سعی کن حرکات یهویی انجام ندی
وی منم اینجوری میشم بعضی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.