۶ پاسخ

الان شمایی که نمیخای زایمان کنی تو همین هفته ها زایمان میکنی منی که الان میخام زایمان کنم تا ۴۲ هفته رو پر میکنم😂😂

یکی میخواد زود زایمان کنه یکی میخواد تا ۴۱ هفته نگهداره
اَی خِدااااا🤣😂

استراحت کن و دعا کن دیرتر بیاد😅😅😅

واییی‌چرا😂😐

چرااا😂😂😂😂😂

چرا 😂

سوال های مرتبط