خانوما الان ک پریود شدم باید هرروز ویتامین د و اسید فولیک بخورم ؟؟

۱ پاسخ

آره این دو تا رو کلا ادامه بده هر روز حتی توی پریودی تا ایشالله به سلامتی حامله بشی
حامله هم که شدی بازم باید ادامشون بدی تا ۱۶ هفتگی

سوال های مرتبط