یکی از فامیلام ۷ ماه بود حس خفگی گرفت رفت دکتر بچه رو برداشتن یه هفته تو دستگاه نگهش داشتن بعد فوت کرد تازه پسر بود خیلی براش ناراحتم درست دوتا پسرم هم داشت ولی بچشو دیده وزنشم ۱۲۰۰ بود تقریبا دوهفته میشه
خدایا تمام بچه ها سالم بدنیا بیان تو این اوضاع جنگ هیچ مادری با استرس بچشو از دست نده
آره من تو گهواره چنتا دیدم رفتن دستگاه دیگه
امروز تو گهواره دیدم دوقلو بود زایمان کرده بود ۳۱ و یک روز ک رفتن دستگاه مستقیم چون و نشون ۱۲۰۰ بوده و هفتشون پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.