میگم ب نظرتون هاله نداره🥲

تصویر
۶ پاسخ

منم وقتی باردار بودم همینجور اول افتاد به وقتم مونده بود،اگر درحد پنج دقیقه افتاده این خط هالس اگه خیلی گذشت افتاد نه تبخیره،

خط تبخیره

نه عزیزم

من یهچیزی میبینم اگه زود افتاده مثبتی

ن عزیزم اگ هاله داشته باشه قشنگ مشخصه

انگار داره

سوال های مرتبط

ماه پری ماه پری قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
پگاه پگاه قصد بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد