روز ۱۳ آمپول ازادسازی❤️‍🩹 حتی هاله من نداره🥲

تصویر
۶ پاسخ

بعداز تاخیر بزن عزیزم شاید دیرتر لقاح شکل بگیره

چقد زود بی،بی،زدید چرا

اینم مال من روز ۱۰ آزادسازی 🥲🥲
ایشالله که بارداری

تصویر

بزار چند روز دیگه بزن

بذار تاخیر بخوری بعد بزن

هنوز زوده عزیزم حداقل 20روز بگذره

سوال های مرتبط

مهسا‌ 🤱🏼🐣درانتظارمادرشدن‌ivf مهسا‌ 🤱🏼🐣درانتظارمادرشدن‌ivf قصد بارداری