سلام پسرتون خوب شد دیگه فحش نمیده؟
پسر منم میگم پدسگ و پدرسوخته از خودمون یاد گرفته💔😶🌫️
اصلا توجه نكن وگرنه دگ بيخيال نميشه
پسر من میگه باباسگ، یکی چیزی خراب کنه یا از دستش بیوفته میگه رید توش😅
دختر من یه مدت بی شعور می گف
اصلا انگار نمیشنویم ، کمتر از یه هفته یتدش رفت.
الانم میگه بی تربیت ! همون روش رو داریم دنبال می کنیم بی اعتنایی، ولی بیشتر از یه هفتس ولی فعلا عصبانی میشه میگه.
اینجوری عصبانیتش رو نشون میده.میدم از کی یاد گرفته ولی خوب کاریش نمیتونم بکنم
دانیال که اگه ناراحت بشه فهشش اینه : پی پی ، اخییی
با حرص میگه
منم پاره شدم از دستش بدمدمیاد میگه 😐
من دیگه دوروزه دارم کنترل میکنم دیگه دیروز گفتم بازم بگی فلفل میزنم دهنت امروز. دیگه نگفته
پسر من میگه بی ناموس آشغال ازبس قشنگ میگه به هرکی میگه ناراحت نمیشه همه میگن چه بامزه😄
منم جبهه نمیگیرم که عع بد زشته که حساس بشه خودش کم کم فراموش میکنه
خوب باید ببینی ازکی یادگرفته عزیزم
پسر من انقدر بهش گفتم کله بابات🤣🤣🤣 فقط میگه تله بابات
مثلا چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.