۵ پاسخ

پودر خیلی اذیت کرد یا اسون بود؟

نباید چیزی میخوردی فقط آب مجازی که اونم من بارداری قبلیم ازبس حالت تهوع داشتم آبم نتونستم بخورم

تا اخرین نمونه نباید چیزی بخوری‌
بعدش دیگه ازادی

آزمایش که تموم بشه بعدش میتونستی بخوری فقط تا آخرین خونگیری نباید بجز آب چیز دیگه ای میخوردی

نه باباربطی نداره من‌پشت بندش ناهار ماکارانی خوردم‌باشیرینی

سوال های مرتبط