برا من ۱۹اردیبهشته فعلا زده پنجم
منم ۱۸ م هستم ۶ م وقت گرفتم
برای من هفده اردیبهشت سزارین زده
نوزده اردیبهشتم
به من هنثز وقت نداده😥😥🤕
برا من ۱۷ اردیبهشت تاریخ طبیعیم هست دکتر گفت ۵ اردیبهشت میشه تاریخ سزارینت ولی چون رشدش کم بوده ممکنه زودتر ختم بارداری بده
برامن ۱۷ اردیبهشت طبیعی واسه سرارین یکم اردیبهشت وقت داده
من فک کنم۸اردیبهشت سزارینمه طبیعی۲۲اردیبهشت
من طبیعی۱۷ اردیبهشت
من ۱۸ اردیبهشتم
10 تا۱۴ روز کم کنیداز طبیعی تا زمان سزارین مشخص بشه.
یا ۳۸ هفته سزارین میکنن.
من گف ۱۲ سزارین میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.