کیا زایمان شون سزارین ۳۰ ۳۱ اردیبهشته؟؟

۱۲ پاسخ

منم ۳۰ هستم

من ۳۰

کاش ب‌منم همین‌تاریخ بدن😭😭

بمن گفته 28اردیبهشت. شایدم زودتر

من بین ۲۲ تا ۲۶ام هستم

ایشالله ب حق پنج تن منکه طبیعی ام ولی تو همین تاریخ بیوفتم

من ۳۰ اردیبهشت🥰

عشقم بهت تاریخ دادن؟

من الان ۳۵ هفته هستم تاریخ سزارینم چندم میشه به نظرتون ؟؟؟؟

الان دقیقا چند هفتتونه؟

چرا اینقدر دیر پ

برا من این تاریخ گفتن

سوال های مرتبط

مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۱ ماهگی