کیا زایمان شون 4 شهریور هستش؟

۶ پاسخ

من۴ شهریورم
ولی سزارینم۲۷ام تاریخمه

من ۱۵ شهریور احتمالا سز میشم

من طبیعی ۳ شهریور

من انتی ۴۰هفته رو زده ۲۳شهریور ولی خدابخاد ۳۸هفته اینابیاد هفته اول یادوم شهریوره

قربونت بشم🥰 من شهریورولی 22تا26گفتن نامه سزمیدهند

6شهريور هستم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان نیلای.لیان مامان نیلای.لیان ۱۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی