۶ پاسخ

یه ذره کمه واسه ۳۷ هفته

عزیزم خوبه

وزنش اگه برای ۳۲ هفتگیته خوبه

سنو برای 33هفته هست.

فکر کنم وزنش خیلی کم باشه
بیشتر خوشتون تقویت کن

عزیزم هزینه ی سونو چقدر شد!؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد