بچت تازه بدنیااومده،چه اجباریه ازالان شیرخشک بدی بهش،معدش کوچیکه بایه ذره شیرخودت هم سیرمیشه،منم ازدوسه ماهگی بهش کمکی شیرخشک میدادم ،اما فقط روزی یکی دوبارکه شیرخودموپس نزنه
از منم همینجوری هست برای همین من شیر خشک کم میدم شیر خودمو بیشتر میدم
با قطره چکان
یا شیشه شیری و انتخاب کن که با مک زدن بیاد مثل اونت یا چیکو
و زیاد شیر خشک بهش نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.