دوستان ناف بچه تون که افتاد‌ چیکارش میکنین؟؟؟

۷ پاسخ

من نگه داشتم پیش اولین بیبی چکم یادگاری

یادفن میکنن‌ یا تو‌ دانشگاه و مدرسه میندازن یاتوخونا نگهمیدادن

نگه داشته بودم کنار بیبی‌چک و اولین سونوش بود گم شد تو خونه😅

تو پارچه بستم ب گهواره اش میخام نگه اش دارم ،

نگه داشتم واسه یادگاری بزرگ شد ببینع😂

می‌اندازیم دور 😂😐

میندازیم😂

سوال های مرتبط

مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی