۷ پاسخ

من دادم دوس داشت فقط خوب پخنه باشه

اگه خوب بپزه چه ایرادی داره

قلوه ک خیلی خوبه من با هویچ میندازم توی شیشه هفته ای دوبار میدم میخوره

من یه بار دادم بعدا زدم هوش مصنوعی گفت به شرطی میشع داد که خوب پخته بشه کلا خام و نیم پز نباشه به انگل اینا

من کم میدم دو تیکه

من خیلی میدم جیگر گوسفند

من درحد دوتیکه دادم حالا نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مهری ماه دلانا مامان مهری ماه دلانا ۲ سالگی