مامانا میتونم تواین سن ب دخترم قلوه بدم ؟
جیگر چطور؟

۴ پاسخ

من از ۱۸ماهگی میدم ب دخترم هیچیم نمیشه اما من کبابیشو نمیدم هیچوقت همیشه ۲ ۳ ساعت میندازم داخل شیشه شیرش دربیاد بعد میدم بهش

جگر گوسفند من دادم.مشکلی نداشت

نه نده دل درد میشه خوب نمیجوان که

دیر هضمن ازمن میشنوی نده ک به دلپیجه و بی قراری بعدش نمی ارزه

سوال های مرتبط

مامان مهری ماه دلانا مامان مهری ماه دلانا ۲ سالگی