من از ۱۸ماهگی میدم ب دخترم هیچیم نمیشه اما من کبابیشو نمیدم هیچوقت همیشه ۲ ۳ ساعت میندازم داخل شیشه شیرش دربیاد بعد میدم بهش
جگر گوسفند من دادم.مشکلی نداشت
نه نده دل درد میشه خوب نمیجوان که
دیر هضمن ازمن میشنوی نده ک به دلپیجه و بی قراری بعدش نمی ارزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.