گلم بعضی اوقات منم این علائم داشتم ولی نباید مداوم باشه و اینکه لک نداشته باشی
من فردا وارد 14 هفته میشم،و درد خفیف دارم،تازه سونو ان تی دادم همه چی اوکی بود
اره بعضی وقتا یه کوچولو زیر میپیچه
عزیزم دل درد و کمر درد طبیعه بشرطی ک مداوم نباشه یا بصورت انقباض نباشه و لکه بینی نداشته باشی
من از صبحه احساس میکنم یدونه از مهره های کمرم گمشده😅
بگو دکترت قرص ضد نفخ درست میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.