۵ پاسخ

سلام پسر منم امروز 6 ماهه شد اما سینه خیز می‌ره خیلی هم شیطون بلا شده

نه عزیزم من یکی بچم شش ماه دیگه چهاردست وپا میرفت ایشون هنوز فقط غلت میزنه

یکمی زوده دخترمن تازه غلت میزنه😁 نگران نباش

بچه منم نمیره😥

نميره

سوال های مرتبط

مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی
مامان 🧸♥✨لیام✨♥🧸 مامان 🧸♥✨لیام✨♥🧸 ۱۵ ماهگی