اره عالیه مخصوصا اگه یه هفته قبل زایمان بزنی دیگه اصلا زخم نمیشه
من شیر خودمو میزدم سریع خوبش کرد نیاز ب کرم نبود
باید سینتو فشار بدی شیری ک میاد با انگشتت بمالی نوک و هاله سینه بذاری خشک بشه خودش چون چربه خوبش میکنه
اره جان من ماستلا گرفتم خیلی خیلی عالی بود
بله عزیزم هیدرودروم بگیر عالیه
کرم شقاق برای چیه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.