کرم شقاق سینه
استفاده کردید؟؟؟

۵ پاسخ

اره عالیه مخصوصا اگه یه هفته قبل زایمان بزنی دیگه اصلا زخم نمیشه

من شیر خودمو میزدم سریع خوبش کرد نیاز ب کرم نبود
باید سینتو فشار بدی شیری ک میاد با انگشتت بمالی نوک و هاله سینه بذاری خشک بشه خودش چون چربه خوبش میکنه

اره جان من ماستلا گرفتم خیلی خیلی عالی بود

بله عزیزم هیدرودروم بگیر عالیه

کرم شقاق برای چیه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان جاوید👼🏻 مامان جاوید👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان آنا🧸🎀 مامان آنا🧸🎀 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی