همه ماهگرداشو تو روبیکا گذاشتم اگه خواستی ببین@Mahva1404_02_02
من میخوامفردا تو باغمون ازش عکس بگیرم با یه اسلایس کیک خونگی و شمع ۱۱
من زیاد تجملاتی نگرفتم
اینم دهماهگیش
این ماهکردای دختر من تا ۹ ماهگی
با میوه درج کاج من میخوام عکس بگیرم
۱۱هم با لپ تاپ و پفیلا گرفتم براش
من ۱۰ و ۱۱ گرفتم ۹ مونده 😃😃😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.