مامانا ایده برای ماهگرد ۹ ماهگی بدید لطفا

۶ پاسخ

من با بیسکوییت گرفتم لباسشم سفید و قهوه ای بود

من با لیوان یه بار مصرف انداختم

تصویر

ادیت عکس باقیمت مناسب

با یک دهم قیمت اتلیه برات حرفه ای طراحی میکنم خواستی اول نمونه کار یدم ببینی

من فقط یک ماهگی رو گرفتم اونم ب بدبختی🤣 انقد با حوصله بودم برای اینکارا رفلاکس رس منو کشیده بیخیال اینکارا شدم نهایت آتلیه ببرم

منم موندم ۹ رو با چی بگیرم 😫

سوال های مرتبط

مامان 🎀آیسا🎀 مامان 🎀آیسا🎀 ۱ سالگی
مامان پناه جوجم🩷👼🏻 مامان پناه جوجم🩷👼🏻 ۱ سالگی
مامان آیسان⁦💗 مامان آیسان⁦💗 ۱ سالگی
مامان بُشرا کوچولو🩷 مامان بُشرا کوچولو🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان mah nini🩵 مامان mah nini🩵 ۱۰ ماهگی