اسم دختر پیشنهاد بدین خانوما .نمیشه انتخاب کزد سخته😁🥺

تصویر
۱۳ پاسخ

پرینازهنوندیدم توی گهواره کسی اسم دخترموانتخاب کرده باشه عاشق این اسم هستم البته ایران هم قشنگه

من گندم و دلوین و نیلماه دوست دارم

ماهنی: به معنای نوای دلنشین موسیقی
آیماه و ترلان

ملانا نیلماه 😍😍

من اسم دخترم میزارم آیلین

من مهوا انتخاب کردم برا نینیم🥰

دخترم نیلا هست، این یکی رو میخوام بذارم تینا

من و همسرم وقتی فهمیدیم بچمون دختره اسمشو لیــــا 🎀 گذاشتیم به معنی مبارک و خجسته چون اون روز برامون واقعا مبارک بود😍😍

نیلای🫀

الای
دلارز
الارز
نیلا
آریل

خیلی سخته اسم دختر رستا قشنگه ولی دوباره دودلم 🥲

من آلما دوست داشتم ک خب نینیم پسر شد

من اسم دخترمو میزارم “هانل”😍

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی