پرینازهنوندیدم توی گهواره کسی اسم دخترموانتخاب کرده باشه عاشق این اسم هستم البته ایران هم قشنگه
من گندم و دلوین و نیلماه دوست دارم
ماهنی: به معنای نوای دلنشین موسیقی
آیماه و ترلان
ملانا نیلماه 😍😍
من اسم دخترم میزارم آیلین
من مهوا انتخاب کردم برا نینیم🥰
دخترم نیلا هست، این یکی رو میخوام بذارم تینا
من و همسرم وقتی فهمیدیم بچمون دختره اسمشو لیــــا 🎀 گذاشتیم به معنی مبارک و خجسته چون اون روز برامون واقعا مبارک بود😍😍
نیلای🫀
الای
دلارز
الارز
نیلا
آریل
خیلی سخته اسم دختر رستا قشنگه ولی دوباره دودلم 🥲
من آلما دوست داشتم ک خب نینیم پسر شد
من اسم دخترمو میزارم “هانل”😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.