خانوما تو حونه کلاه سر بچه میکنین یا نه؟

۱۲ پاسخ

فقط جایی ک باد باشه .خونه ک باد نیست

نه عزیزم خونه گرمه

فقط بعد حموم ،طی روز نه

نه نمیکنم

نه اصلا نه جوراب ن کلاه فقط موقعه بیرون رفتن اونم یدونه نازک

دختر من از اول نزاشت

بعد چله دیگه سرش نکردم الان فقط نیم ساعت بعد حموم میزارم سرش تو خونه

نه اصلا

من همیشه میزارم

نه دیگه

روزا نه بعضی شبا که سرده

بله تازه تازه روزا در میارم شبا میذارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی