دختر من ۳۵اومد دستگاه هم نرفت
اگه تکرار نشه هی عادیه، مال من تکرار میشد انقباض بود بستری شدم ولی دکتر گفت اگه تکرار نشه ماه درده و عادیه
نه من از سی و پنج این درد رو دارم
من از ۳۴ هفته این فشارو دارم هنوز نزاییدم نگران نباش🙌😂
ولی اگر فاصله دردها به هم نزدیک شد برو ان اس تی بده
من درد دارم کم حالت گرفتگی یهویی میگیره میشینم سنگینی داره تو واژنم و مقعر الانم ک سردردم از کی تنگی نفس داشتم الان دراز کشیده ولی زیر دلم یجوریه
فاصله بین درادت رو بشمر شاید انقباضه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.