۶ پاسخ

دختر من ۳۵اومد دستگاه هم نرفت

اگه تکرار نشه هی عادیه، مال من تکرار میشد انقباض بود بستری شدم ولی دکتر گفت اگه تکرار نشه ماه درده و عادیه

نه من از سی و پنج این درد رو دارم

من از ۳۴ هفته این فشارو دارم هنوز نزاییدم نگران نباش🙌😂
ولی اگر فاصله دردها به هم نزدیک شد برو ان اس تی بده

من درد دارم کم حالت گرفتگی یهویی میگیره میشینم سنگینی داره تو واژنم و مقعر الانم ک سردردم از کی تنگی نفس داشتم الان دراز کشیده ولی زیر دلم یجوریه

فاصله بین درادت رو بشمر شاید انقباضه

سوال های مرتبط